Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno arena | 3 etapas | E. Miliūno projektas

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VLK, ar matai kokias sukėlei?
    Aš gi sakiau, lekdkalnis ištirpo, Miliūnas projektuoja savo areną, statybininkai tyliai tiesia tiltą į salą. Visi dirba. O dabar vėl otkatai, milijardai, kas kaltas, Vilnius-Kaunas ir t.t.
    www.scriptorium.ie

    Comment


      mmm isdestytas mintis argumentuotai isnagrinejo ir paneige liutass.
      Manau, kad Miliuno projektas architekturine prasme bus pakankamai prasmingas ir nereikia jo dabar priespastatyti BBI projektui. Sis etapas jau preitis.
      Esminis klausimas – finansavimas.
      Visi mmm issakyti argumentai tinka bet kuriam kitam projektui todel jie negali buti traktuojami kaip Miliuno projekto privalumai. Cia kalbu ne apie arhitektura, o finansus.
      Ir , mano nuomone, esminis momentas. Nemanau, kad Kauno savivaldybeje yra zmoniu sugebanciu organizuoti Kauno arenos Nemuno saloje finansavima.
      Kaip lengva pasakyti:
      Parašė mmm Rodyti pranešimą
      Paskaiciukite patys. 100mil is vyriausybes ir ES. 10 mil uz varda 10 mil uz lozes jau 120 mil. Truksta tik 70. Paskola su su palukanom sakykim pats blogiausias variantas per 25 metus pabrangs dvigubai tai yra bus 70 mil palukanu. Tai vat kaina galutine ir bus 140 milijonu litu.
      Nesigilinu i skaiciu realuma, taciau tvirtinu, kad Kauno valdzioje nematau sugebanciu organizuoti Arenos finansavima.
      Manau labai nemoka, nelabai nori ir net jiems nelabai idomu.
      Va taip zlugs dar vienas, atrodo, jau trecias Kauno arenos tverimo etapas.
      Pagrindinis argumentas. Garbaravicius ir Co buvo pakankamai suinteresuoti, taciau nesugebejo. Viska, kas susije su arena suvele ir neivykde net menkiausiu butinu darbu.
      Nemanau, kad naijieji butu bent kiek gabesni, vikresni ar maziau tingus, apie intelekta nedristu sneketi

      Comment


        Gerbiamas "AS"
        Pasikartosiu skaiciuojame blogiausius variantus. Pacitavau koncorciumo atstova, kuris viesai pasako, kad siuloma kaina yra nuo 5 iki 7 mil euru. Jeigu ES parama butu reali - jis butu patvirtines, kad taip - Kaunui tik 200 milijonu reikes moket, bet to nepadare. Tokiu atveju reikia skaiciuoti pagal blogiausia situacija. Kol kas tokia didziule ES parama, apie kuria, net lietuviai nezino, yra tik politiskai korekt kalbant - geriausio atvejo galimybe,(man tai gryniausia utopija) Taciau tada reiketu ir Miliuno projekta paskaiciuot kaip bus geriausiu atveju. Taciau nemanau, kad tai verta daryti, nes prancuzu siuloma konsesija ir visi skaiciai buvo paremti "viena bobute sake" principu. Jokio konkretumo tik viesieji rysiai. Buvo zadeta ir siulyta daug, daug ivairiu kainu girdeta, visiem galu gale galvos susisuko. Savaime aisku Navikauskas uz prancuzus snekejo. O patys jie labai retai kazka konkreciai sakydavo. Paprasius rastiskai isipareigot prancuzai atsake kad ne. ir gryzo prie savo pirminio pasiulymo. Tai ir yra reali arenos kaina ir pagal ja reikia skaiciuoti, o visi kiti skaiciai - "Jeigu meska butu bite"

        Bet tai jau ju reikalas, kokius zaidimus jie zaide man neidomu, o idomu tik tai kas realiai egzistuoja. Miliunas noredamas galetu ta pati zaidima zaisti ir sakyti, kad gaus ES pinigu visos arenos statyboms. (ir dar liktuant alaus ir netik), taciau to nedaro, o kalba realiai. Savivaldybe savo ruoztu bando atpiginti projekta ieskodama papildomu pinigu, kad tik kuo maziau skolintis reiktu. Ir uz tai manau sis projektas neabejotinai bus geresnis.

        Del arenos islaikymo. Net neabejoju kad Siemens turi mano auksciau mineta eilute "investiciju graza" kuri turetu buti apie 10%. Taigi paskaiciuojam 60 mln kainavo - tai kas met noretu susigrazint 6mln litu. Va tau ir atsakymas, kad Siemenso iprastine islaidos padideja 6mln litu. Reiskia ir arena pelninga jau dabar. Kita detale, kad statant Siemensa buvo siaubingai taupoma, o daugumoje atveju subrangovai buvo mazos niekam nezinomos imoneles. Rimtesnes statybu bendroves buvo per brangios. Pridaryta broko, trumpai tariant nekokybiskai pastatyta, todel ir amortizacijos mokestis turetu buti didesnis. Dvi ar trys imones teismuose bylinejosi. Zodziu nera gerai.
        Kauno atveju, norim mes to ar nenorim rangovas tures buti patikimas, subrangovai taip pat. Todel kainuos siek tiek brangiau. Taciau maziau galvos skausmo ir islaidu ateity.
        Kaip jau minejau galimybe didele kad arena pirmuosius tris metus veiks nuostolingai, taciau neabejotinai po to atsiras ir pelnas.
        Ilgainiui brangs bilietai bei nuoma, reklama, naturalu nes turime infliacija.

        Del statybu kainos. Puko tv transliavo posedi kada miliunas savo projekta pristate. Pasak jo i kaina buvo iskaiciuoti du tiltai ir salos su krantinem sustvarkymas, kai kur rieduliai kai kur normali krantine. As tik neprisimenu ar jis patvirtino kad taip pat ir pesciuju tiltas i Freda iskaiciuotas, ( nes kazkas is tarybos nariu specialiai to klause) lyg ir taip bet sito negaliu patvirtinti.

        tai tiek, sorry tu kuriem si diskusija gal neidomi, ar per daug jautri tema.
        Kaunas - lėtai bet užtikrintai...

        Comment


          Parašė mmm Rodyti pranešimą
          Pasikartosiu skaiciuojame blogiausius variantus.
          Jei žiūrėsim į „blogąjį“ BBI pasiūlymą, tada kita kalba. Bet juk negalime pamiršti to, kad prieš tai pasiūlymas buvo visai kitoks ir kad mes realiai galėjome jo siekti.

          Kaip jau minejau galimybe didele kad arena pirmuosius tris metus veiks nuostolingai, taciau neabejotinai po to atsiras ir pelnas.
          Tu neabejoji, o aš abejoju. Tačiau kaktomuša ginčytis nėra prasmės. Man bus tik geriau, jei pasitvirtins tavo variantas. Nesu pesimistas, greičiau atvirkščiai, tačiau įvertinus situaciją, man atrodo, kad pelno nematysime

          Ilgainiui brangs bilietai bei nuoma, reklama, naturalu nes turime infliacija.
          Iš infliacijos neuždirbsime. Ta pati infliacija augins ir arenos eksploatacijos kaštus. Kita kalba būtų, kad su laiku didės gyventojų gerbūvis. Tačiau ar jis didės tiek, kad iš arenos veiklos būtų galima uždirbti, nesu tikras.

          Del statybu kainos. Puko tv transliavo posedi kada miliunas savo projekta pristate. Pasak jo i kaina buvo iskaiciuoti du tiltai ir salos su krantinem sustvarkymas, kai kur rieduliai kai kur normali krantine. As tik neprisimenu ar jis patvirtino kad taip pat ir pesciuju tiltas i Freda iskaiciuotas, ( nes kazkas is tarybos nariu specialiai to klause) lyg ir taip bet sito negaliu patvirtinti.
          Man įdomu, kiek tuomet visoje dabar numatytoje 190 milijonų litų sumoje yra skirta konkrečiai būtent arenai, be tiltų, likusios infrastruktūros, krantinių sutvarkymo. Tiesiog, už kiek planuojama pastatyti patį pastatą? Gal tu nutuoki. Mano manymu, dabartinėmis kainomis tai bus labai maža suma. Iš to kyla nerimastingos dvejonės dėl projekto kokybės. Tuo pačiu, tai tik dar labiau verčia dvejoti ir dėl objekto rentabilumo.

          ---
          Suprantu, kad BBI arenos projekto ant derybų stalo sugrąžinti nepavyks, to ir nesiekiu. Tikiuosi Kaune matyti bent jau geresnę blogybę iš dviejų likusių (Miliūno ir Rakausko). Viliuosi, kad Miliūnas mūsų nenuvils. Viskas, ką noriu pasakyt šia diskusija, tai, kad, mano manymu, BBI variantas buvo pats palankiausias. Turbūt jis toks nebūtų tavo nagrinėjamu blogesniuoju BBI pasiūlymo atveju, bet, kaip minėjau, juk šis pasiūlymas buvo sugrąžintas tik tapus akivaizdu, kad derybos bus nutrauktos, prieš tai situacija buvo kitokia ir tai mes turime taip pat įvertinti.
          Paskutinis taisė ; 2007.09.04, 16:29.
          Įžvalgos.lt - FB - G+

          Comment


            Jeigu nuosirdziai, as taip pat rinkciausi mercedesa jeigu sau galeciau tai leist, bet reikia galvot realiai, ir tenka vazinet su Fordu. Tai manau ties sia gaida reiketu sia diskusija pabaigt.

            Del Miliuno pacios arenos kainos tiksliai nepamenu, nors ji buvo pamineta.

            Arena, isoriskai tures but siek tiek ispudingesne nei Siauliu, bet be prabangos elementu. Savaime aisku, kad taupys kur gales, stengsis naudoti vietine lietuviska produkcija. Taciau tai nereiskia kad galutinis variantas bus prastas. Statybu kokybe savaime aisku tures but gera nes tures samdyt patikimus rangovus. O siaip bendras vaizdas - jau Miliuno ir Bublio smegenims sprest.

            Bet faktas, kad ir jie tures pasistengt ir labai. Juk del tokio viesumo visas procesas kaip parako statine, siek tiek i sona - ir sprogsta. Todel neabejotinai klientams - kaunieciams nuo to tik geriau.

            Manyciau jau neuzilgo turetu pasirodyti pirmieji isores renderiai.

            Ir dar 180-200 mln Litu tai labai daug pinigu, o paciu statybu kaina nera jau tokia didele kaip kad bandoma pateikt. Zodziu vaizdelis neblogas turetu but, gal tik be paauksuotu detaliu
            Kaunas - lėtai bet užtikrintai...

            Comment


              Parašė mmm Rodyti pranešimą
              Jeigu nuosirdziai, as taip pat rinkciausi mercedesa jeigu sau galeciau tai leist, bet reikia galvot realiai, ir tenka vazinet su Fordu. Tai manau ties sia gaida reiketu sia diskusija pabaigt.
              BBI „mercedes'ą“ Kaunas sau tikrai galėjo leisti (vidutiniškai 8 milijonai litų kasmet tikrai neviršija Kauno galimybių).

              Parašė mmm Rodyti pranešimą
              Ir dar 180-200 mln Litu tai labai daug pinigu, o paciu statybu kaina nera jau tokia didele kaip kad bandoma pateikt. Zodziu vaizdelis neblogas turetu but, gal tik be paauksuotu detaliu
              Išmetus iš šios sumos tiltus ir krantinių sutvarkymą liks gerokai mažiau. Įskaičiuokim infliaciją iki 2008 metų pavasario. Tuomet prisiminkim, kad, pavyzdžiui, Šiaulių arena, kuri yra beveik tris kartus mažesnė, kainavo 75 milijonus litų. O ir dėl Šiaulių arenos juk buvo teigiama, kad statant ją už šią sumą projekto pabaigoje labai jautėsi lėšų stygius. Taip kad projekto sąmata mane tikrai verčia sunerimti galvojant apie projekto kokybę ir, manau, pagrįstai.

              Parašė mmm Rodyti pranešimą
              Savaime aisku, kad taupys kur gales <...>
              Manau, kad tai bus esminis dalykas, lemsiantis viso projekto pasisekimą/nepasisekimą. Miliūnas iš analogiškos situacijos Šiauliuose išsisuko originalumu (originaliu fasadu). Nors, tiesa, interjeras kelia abejonių, bent jau tiek, kiek mačiau jį fotografijose. Tačiau Kauno centre su fasadu taip išsišokti negalima. Nors originalumui vietos visvien įmanoma rasti. Belieka tikėtis, kad Miliūnas padedamas Bublio sugebės išsisukt ir šįkart.
              Paskutinis taisė ; 2007.09.04, 17:26.
              Įžvalgos.lt - FB - G+

              Comment


                Prancuzu siuloma "mersedesa" uz ferrari kaina norejai pasakyti... Galejom leisti sau ir kosmodroma vietoj Karmelavos oro uosto turet
                Sorry dar karta tu kuriem nusibodo skaityt, negalejau susilaikyt.
                Kaunas - lėtai bet užtikrintai...

                Comment


                  Parašė mmm Rodyti pranešimą
                  Prancuzu siuloma "mersedesa" uz ferrari kaina norejai pasakyti...
                  BBI pasiūlyta kaina Kaunui - 200 milijonų litų, yra net labai konkurencinga. Sakyčiau atvirkščiai, „mercedes'ą“ už „Opel“ kainą

                  Pamąstykim - areną, kainuojančią 276 milijonus litų ir infrastruktūrą Kaunas būtų gavęs už 200 milijonų

                  Galejom leisti sau ir kosmodroma vietoj Karmelavos oro uosto turet
                  Šito nereikėjo
                  Paskutinis taisė ; 2007.09.04, 17:39.
                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                  Comment


                    mmm, privačios arenos Lietuvoje yra ir bus nuostolingos.

                    Kai rugpjūčio mėnesį Rakauskas savivaldybėje "pristatinėjo" savo projektą, paklausiau jo, kodėl prie savo megos nestato stadiono. Jis atsakė, kad nesugebėtų padengti stadiono nuostolių, o arenos nuostolius padengtų šalia pristatydamas kitokių pastatų (administraciniai, gyvenamieji ir t.t.). Panašiai Vilniuje norėjo pasielgti ir Rubiconas.

                    Comment


                      Parašė mmm Rodyti pranešimą
                      Jeigu nuosirdziai, as taip pat rinkciausi mercedesa jeigu sau galeciau tai leist, bet reikia galvot realiai, ir tenka vazinet su Fordu.
                      Bet kam važinėtis su Fordu už Mercedes kainą?

                      Comment


                        Arenos atsiperkamumas priklauso nuo labai daug veiksniu. Ar tai butu privati ar ne. Pagrindinis kaip jau kazkas minejo zmoniu srautai. Kaune jie vieni is didziausiu Lietuvoje, ar bent jau turi potenciala buti vienais is didziausiu. Siuo metu Kaune gyvena apie 350 tukst nuolatiniu gyventoju. Dar mazdaug 50 tukst studentu. Turime labai gera susisiekima su Vilnium keliai, daug marsrutiniu autobusu bei po poros metu greitas ir patogus susisiekimas traukiniais. Bendrai paemus Kaunas Lietuvoje yra pats patogiausias taskas, savotiska kryzkele. Ka as tuom noriu pasakyti kad tai taip pat bus ir visos Lietuvos arena. Tuo paciu ilgainiui susisiekimas geres ir su artimuoju uzsieniu ir velgi Kaune sios kryzkeles susikerta. Mano giliu isitikinimu renginio organizatorius turi didesnius sansus uzpildyti Kauno arena negu Vilniaus ar jei stovetu tokios pat talpos Klaipedoje. Kadangi visai Lietuvai ji yra patogi.

                        Antra arenos lokacija miesto sirdy, centre tik padidina galimu zmoniu skaiciu. Abi stotys salia, daugiajuostiniai keliai nutiesti (ar jau baigiami) is abieju Nemuno pusiu. Atvykusiems sveciams tai puiki pramoga, nereikia trenktis kazkur i laukus.

                        Ar Prancuzu ledkalnis, ar Miliuno tablete cia jau skirtumo nera. Svarbu kad tai butu daugiafunkcine arena, kurioje telpa daug zmoniu.

                        Vel gryztant prie prancuzu, pasikartosiu ju viesuju rysiu akcijos apie milijoninius ES pinigus, apie kuriuos nieks nieko nezino, nelaikau rimtu pasiulymu, jie atsisake si pasiulyma patvirtinti rastiskai ir galutinis pasiulymas yra nuo 5 iki 7 mln euru per metus. O jeigu ta galimybe butu buvusi reali tai jau dabar matytume dygstancius pamatus.

                        Patys pagalvokit jeigu jus norite pirkt automobili ir galite pasiskolinti tik 200 tukstanciu bet jums sako, kad jums geriau apsimokes pirkti uz milijona, nes zino, kad jusu kazkoks giminaitis apie kuri jus nieko nezinot ir negirdejot turi kruva pinigu ir sekmes atveju uz jus likusia dali padengs. Jus sakote taip jeigu pardavejes rastiskai isipareigos kad tikrai jis tuos pinigus gaus is jusu giminaicio, (reiskia ar jis juos gaus ar ne - tai jau ne jusu problema), taciau lesikite paklaust ka jus darysite kai jums pakis popieriu kur kaina taip ir likusi 1milijonas? Ar pirksite?

                        Scenarijus buvo aiskus pasirasom kontrakta, issvajotoju milijonu ES neduoda, ir Kaunas susimoka kas priklauso. Jie tikru tikriausi "chanseriai".

                        Man tik labai gaila, kad Zalgiris i tai isivele.
                        Kaunas - lėtai bet užtikrintai...

                        Comment


                          Ir turit jus dar kantrybes cia beprasmiskai gincytis apie ta pati - apie nieka Neras reikiamo pinigu kiekio - ir gerai, zaisim Rytoj, jei ras - tai saunu. O dabar palaukiam gal pora men, kol bus kazkas aiskiau, nes dabar tik uzuominos, tik bandymai kazka daryt(tegu ir juokingai). Ir nebeminekit prasau BBI projekto, nes gaila daros, koki statini praradom
                          Prof. Vytautas Landsbergis: "Kaunas yra lietuviškiausias miestas, tačiau įvairiais būdais jį bandoma sužlugdyti. Viskas koncentruojama sostinėje. Lietuva tampa vieno miesto valstybe"

                          Comment


                            Parašė mmm Rodyti pranešimą
                            Arenos atsiperkamumas priklauso nuo labai daug veiksniu. Ar tai butu privati ar ne. Pagrindinis kaip jau kazkas minejo zmoniu srautai. Kaune jie vieni is didziausiu Lietuvoje, ar bent jau turi potenciala buti vienais is didziausiu. Siuo metu Kaune gyvena apie 350 tukst nuolatiniu gyventoju. Dar mazdaug 50 tukst studentu. Turime labai gera susisiekima su Vilnium keliai, daug marsrutiniu autobusu bei po poros metu greitas ir patogus susisiekimas traukiniais. Bendrai paemus Kaunas Lietuvoje yra pats patogiausias taskas, savotiska kryzkele. Ka as tuom noriu pasakyti kad tai taip pat bus ir visos Lietuvos arena. Tuo paciu ilgainiui susisiekimas geres ir su artimuoju uzsieniu ir velgi Kaune sios kryzkeles susikerta. Mano giliu isitikinimu renginio organizatorius turi didesnius sansus uzpildyti Kauno arena negu Vilniaus ar jei stovetu tokios pat talpos Klaipedoje. Kadangi visai Lietuvai ji yra patogi.
                            Pati pastraipa labai optimistiškai nuteikianti, šaunu. Tačiau kaip tu beskaičiuotum pats Vilnius savaime be visokių „visa Lietuva“ jau turi pusantro karto didesnę potencialią auditoriją. Vilniaus studentų skaičius nuo Kauno nelabai atsilieka (nesu tikras ar išvis atsilieka). Be to, Vilnius yra kur kas labiau išreklamuotas miestas, jau nepaisant to, kad daugumoje tarptautinių žemėlapių - tai vienintelis Lietuvos miestas, kurį ten galima apskritai rasti.

                            Dabar pažvelkim truputį kitu aspektu, tam, kad arenoje srautas išvis būtų pirmiausiai renkia preteksto. Pretekstas - tai renginys. Vilnius yra Lietuvos sostinė, žinomiausias ir tuo pačiu didžiausias miestas. Kur bus vykdoma dauguma pagrindinių renginių, renginių, kurie šalyje bus vienetiniai? Be abejo, Vilniuje. Kauną tokie renginiai gali pasiekti tik dėl a) išskirtinės arenos; b) geresnio operatoriaus. Net ir atsisakius BBI arenos, manau, mūsiškė už „Siemens areną“ bus geresnė ir didesnė. Tačiau vis dar neaiškus operatoriaus klausimas, BBI atveju jis tikrai būtų geras, tikiuosi, kad atsisakius BBI arenos nebus atsisakoma ir siekių operatoriaus pareigas perleisti „SMG Europe“ (nors tuo abejoju).

                            Antra arenos lokacija miesto sirdy, centre tik padidina galimu zmoniu skaiciu. Abi stotys salia, daugiajuostiniai keliai nutiesti (ar jau baigiami) is abieju Nemuno pusiu. Atvykusiems sveciams tai puiki pramoga, nereikia trenktis kazkur i laukus.
                            Teisybė, ši lokacija turi ir daugiau privalumų. Gaila, kad Rakauskas įžūliai tai neigė. Tačiau vien lokacijos mieste atžvilgiu konkuruoti arena nepajėgs.

                            Ar Prancuzu ledkalnis, ar Miliuno tablete cia jau skirtumo nera. Svarbu kad tai butu daugiafunkcine arena, kurioje telpa daug zmoniu.
                            Tam tikrą skirtumą palikčiau dėl arenos iškirtinumo. Tai gali būti paskata vykti tam tikriems renginiams. Tačiau jau esu minėjęs, kad neteigiu, jog ir prancūzų arena būtų buvusi rentabili, tiesiog esmė yra tame, kad už arenos eksploatacijos kaštus nebūtų mokama papildomai, kaip tai bus daroma Miliūno atveju.

                            Vel gryztant prie prancuzu, pasikartosiu ju viesuju rysiu akcijos apie milijoninius ES pinigus, apie kuriuos nieks nieko nezino, nelaikau rimtu pasiulymu, jie atsisake si pasiulyma patvirtinti rastiskai ir galutinis pasiulymas yra nuo 5 iki 7 mln euru per metus. O jeigu ta galimybe butu buvusi reali tai jau dabar matytume dygstancius pamatus.
                            Galbūt ne niekas nieko nežino, bet tiesiog nežinai tu pats? Kaip gali teigti, kad gauti tą paramą jie neturi galimybių, kuo gali tai patvirtinti? Mano manymu, turėjo būti sutarta dėl prancūzų atsakomybės negavus paramos jokia kompanija neateina tam, kad susimokėjusi nuobaudą ir patyrusi milijoninę žalą išeitų. Turėjo būti tęsiamos derybos. Nemanau, kad buvo padaryta viskas, jog būtų pasiektas abiems pusėms priimtinas susitarimas, buvo akivaizdi neigiama tendencija derybų atžvilgiu iš dalies derybų grupės. T.y., ne mėginimas tartis, bet tiesiog aklas atmetimas (nežinau to motyvacijos, kvailumas, politika, tretieji interesai, bet tik ne ekonomika). Tokiu atveju, susitarti tikrai vargiai įmanoma. Čia panaši situacija kaip dabar su FBK „Kaunas“ dėl S. Dariaus ir S. Girėno stadiono.

                            Patys pagalvokit jeigu jus norite pirkt automobili ir galite pasiskolinti tik 200 tukstanciu bet jums sako, kad jums geriau apsimokes pirkti uz milijona, nes zino, kad jusu kazkoks giminaitis apie kuri jus nieko nezinot ir negirdejot turi kruva pinigu ir sekmes atveju uz jus likusia dali padengs. Jus sakote taip jeigu pardavejes rastiskai isipareigos kad tikrai jis tuos pinigus gaus is jusu giminaicio, (reiskia ar jis juos gaus ar ne - tai jau ne jusu problema), taciau lesikite paklaust ka jus darysite kai jums pakis popieriu kur kaina taip ir likusi 1milijonas? Ar pirksite?
                            Pyk, nepyk, bet tai visiška nesąmonė. Neverta komentuoti.

                            Scenarijus buvo aiskus pasirasom kontrakta, issvajotoju milijonu ES neduoda, ir Kaunas susimoka kas priklauso. Jie tikru tikriausi "chanseriai".
                            Čia scenarijus pagal tave. Niekas nelaiduoja už tokį scenarijų, tikslas - derėtis konstruktyviai siekiant Kaunui palankių sąlygų, bet ne destruktyviai. O būtent taip (destruktyviai), panašu, ir buvo „deramasi“.
                            Paskutinis taisė ; 2007.09.05, 14:03.
                            Įžvalgos.lt - FB - G+

                            Comment


                              Parašė Rodyti pranešimą
                              Tačiau vis dar neaiškus operatoriaus klausimas, BBI atveju jis tikrai būtų geras, tikiuosi, kad atsisakius BBI arenos nebus atsisakoma ir siekių operatoriaus pareigas perleisti „SMG Europe“ (nors tuo abejoju).
                              Manu, aiskus. Aiskus ta prasme, kad tikrai nebus anksciau numatytas „SMG Europe“. Apie tai atviru tekstu snekejo Premjeras Kirkilas Kaune. Netinka viskas kas susije su Ledkalnio projektu, tame tarpe ir operatorius. Kirkilas issireiske mazdaug taip: "nepriimtinas".

                              Comment


                                Siaip pasiskaitymui pries savaite ispausdinto straipsnio apie pasaulyje pripazinta ir labai "patikima" Bouygues grupe istrauka is Trinidado ir Tobago internetinio portalo "trinidadexpress.com"
                                http://www.trinidadexpress.com/index...s?id=161194625

                                BOBOL IN THE BILLIONS

                                Kamla: Stop Waterfront, Rapid Rail projects

                                Anna Ramdass aramdass@trinidadexpress.com


                                Saturday, August 25th 2007

                                Last Monday, Prime Minister Patrick Manning announced the award of the contract of $15 billion for the rail project to the Trinitrain Consortium led by the company Bouygues Travaux Publics.

                                Persad-Bissessar said she had reliable information that three employees of the National Infrastructure Development company (NIDCO) were paid inducements to change the evaluation of the rail project, so Bouygues' company could secure the contract.

                                The contracted company is a subsidiary of Bouygues Construction owned by French businessman Martin Bouygues who also has interests in telecoms, media and construction.

                                "This gentleman has a reputation of romancing country leaders and then receiving public work contracts," said Persad-Bissessar.


                                Tiesiog tokiu staripsniu ne viena teko akimis permesti. Del to mano nuomone nera pati geriausia apie BBI bei kyla rimtu abejoniu del ju patikimumo. Ir naturalu del ju pigumo.

                                Del operatoriaus pilnai sutinku. Bet jeigu jau BMG zino apie Kauno arena tai ar Miliuno ar BBI jiems skirtumo nebus svarbu vietu skaicius ir patogumas. Kitas klausimas kokia ju kaina, kiek jie kainuos?
                                Kaunas - lėtai bet užtikrintai...

                                Comment


                                  Parašė vlk Rodyti pranešimą
                                  Manu, aiskus. Aiskus ta prasme, kad tikrai nebus anksciau numatytas „SMG Europe“. Apie tai atviru tekstu snekejo Premjeras Kirkilas Kaune. Netinka viskas kas susije su Ledkalnio projektu, tame tarpe ir operatorius. Kirkilas issireiske mazdaug taip: "nepriimtinas".
                                  Bet kuo nepriimtinas, spėju, taip ir neįvardino?

                                  Kaip man po tokių dalykų padaryt kitokią išvadą, nė bandymas trukdyti Kaunui konkuruoti... Neišmąstau kitokios motyvacijos. Ar SMG taip pat kažkuo yra nepatikimi?
                                  Paskutinis taisė ; 2007.09.05, 14:12.
                                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                                  Comment


                                    Ne neivardino, taciau po teniso Kaune aiskiai pasake nepriimtinas tas, anas, is esmes viskas ir tame tarpe paminejo operatoriu. Matyt, buvo atsipalaidaves ir netycia prasisnekejo.
                                    Neargumentuotas operatorius netinkamumo paminejimas mane tada labai nustebino.
                                    Jokios priezastys nebuvo nurodytos. Tiesiog netinka...

                                    Comment


                                      Parašė mmm Rodyti pranešimą
                                      Siaip pasiskaitymui pries savaite ispausdinto straipsnio apie pasaulyje pripazinta ir labai "patikima" Bouygues grupe istrauka is Trinidado ir Tobago internetinio portalo "trinidadexpress.com"
                                      http://www.trinidadexpress.com/index...s?id=161194625
                                      aha, Bouygues mėgsta nesismulkindami palengvinti nacionalinius resursus legalioms priemonėmis, pvz turkmenistane: http://merln.ndu.edu/archive/icg/tur...regression.pdf
                                      Bouygues' extensive involvement is in one sense normal business activity but it involves the waste of Turkmen resources on a grandiose scale.

                                      Comment


                                        Kadangi trinidado politikai bei spauda yra zymiai aktyvesni negu Lietuvoje tai ir informacijos galima susirasti zymiai daugiau apie Bouygues. Tiesiog belieka nulenkti galva jiems uz atsakinguma pries tauta. apacioje rasite istrauka is opozicijos lyderes kalbos parlamente, kuri yra ideta Guardian laikrascio interneto svetaineje. Kadangi tekstas labai ilgas ir daugelyje vietu neitema tai cituoju tik su Boyages susijusias pastraipas. Kalba velgi eina apie tapati ka tik atiduota 15mlrd gelezinkelio linijos kontrakta.

                                        http://www.guardian.co.tt/Opposition_Response.html


                                        Bouygues&#237; Background

                                        Bouygues Travaux Publics is a subsidiary of Bouygues Construction, owned by French businessman Matrin Bouygues who has interests in telecom, media and construction.

                                        Bouygues is a close friend of French President Nicolas Sarkozy. He was also very close to former President Jacques Chirac who, in 2005, was embroiled in a £60 million racket supplying government contracts in exchange for political funding.

                                        It is alleged that Chirac&#237;s political party received millions of pounds from Bouygues in campaign financing in exchange for £2.8 billion in contracts.

                                        Romancing Kings

                                        Mr Bouygues has a reputation for romancing country leaders and then receiving public works contracts.

                                        According to Transparency International&#237;s June 1996 Quarterly Newsletter:

                                        In December 1995, Bouygues was investigated and 24 of his high ranking employees were accused of corruption including:

                                        a. Inflating costs on the Channel Tunnel and the construction of the Mitterand&#237;s Grands Projects,

                                        b. Illicit party financing from the right wing to the socialists;

                                        Bouygues received a license for all water works in Cote d&#237;Ivoire after his television station gave former President Houphouet-Boigny a flattering documentary; and among even other scandals,

                                        Bouygues was given the contract for the airport of Agadir in Morocco after a similarly flattering documentary was done on King Hassan.

                                        Construction Cartel

                                        Mr Speaker, you will recall that the Prime Minister has said that a cartel is operating in the construction industry and is responsible for artificial shortages of building materials, inflation and overheating of the economy. I am beginning to wonder if this is the rare occasion that he is right.

                                        Bouygues&#237; Subsidiaries&#237; &#241; Shady Dealings

                                        Mr Speaker, in light of the sentiments expressed by the Prime Minister that the highest standards of transparency and integrity must be maintained to protect the national interest I believe it is important that I let you know that:

                                        Bouygues has an international reputation for bid rigging.

                                        In March 2003, Bouygues and 14 other French companies were fined a total of Ä48.5 million for collusion on contracts. (International Herald Tribune, March 23, 2006.)

                                        The collusion caused &#236;Ö serious damage to the economyÖ&#238; according to the French Competition Council (FCC).


                                        The fine was levied for &#236;Ö colluding on public contracts in the Paris region from 1991 to 1997.&#238;

                                        &#236;The practice has kept prices artificially high,&#238; according to the FCC.

                                        &#236;Ö the builders created software that calculated an equal split of the government's contracts among them. The report by the regulator said the companies held up to 10 round tables where they divided the market, including a Paris subway line and regional highways.&#238;

                                        Ü

                                        Bouygues was fined Ä10.5 million.

                                        &#236;In December 2005, Bouygues was sentenced by the regulator for colluding with other builders in northern France's highway markets. Its subsidiary, Colas, was fined Ä21 million.&#238;

                                        Mr Speaker, in January 2007, Bouygues, the leading foreign company of the Thessaloniki Metro Joint Venture &#241; the contractor on the 220 billion drachma Thessaloniki Metro Project in Greece, was referred to the European Ombudsman.

                                        Bouygues won the bid despite its tender not complying with specifications and conditions in the tender documents.

                                        The Greek authorities were held responsible but no penalties were imposed.

                                        Ü

                                        In 1998, Mr Speaker, Bouygues was among three large construction companies at the centre of a major investigation by two judges, for operating a corrupt cartel over building work for schools in the Ile-de-France region (around Paris) between 1989 and 1996.

                                        Contracts worth FF 28 billion (about $500m) were shared out by the three groups.

                                        The system also involved political corruption: a levy of two per cent on all contracts was paid to finance the major political parties in the region (RPR, PR, PS, PC).

                                        Bouygues also has a history of colluding with other big industry players to circle contracts. They form consortiums and joint ventures with a mix of each others&#237; subsidiaries and tender for projects.

                                        This serves to thin the flock of bidders and provide opportunities for negotiating prices upward. The other companies pull out once their &#236;partner&#238; gains enough advantage over the competing bidders to guarantee the contract.

                                        Mr Speaker, information that has come to me suggests that this tactic was attempted in the railway bid. Further, I am reliably advised that three employees of the National Infrastructure Development Company were paid inducements to change the evaluations.

                                        Mr Speaker, standard international contracts provide for the automatic voiding of the contract once the process is tainted with corruption.

                                        Additionally, in Trinidad and Tobago, the offering and accepting of bribes is a criminal offence and anyone participating in such activity is liable to prosecution according to the Law.

                                        I will leave that trail for the Director of Public Prosecutions, the Commissioner of Police and the Integrity Commission to follow.
                                        Ar kam nors dar kyla klausimu?
                                        Kaunas - lėtai bet užtikrintai...

                                        Comment


                                          Parašė Rodyti pranešimą
                                          Pamąstykim - areną, kainuojančią 276 milijonus litų ir infrastruktūrą Kaunas būtų gavęs už 200 milijonų
                                          Su viena būtina sąlyga - ES parama, o jokių garantijų tam, kad ta parama bus gauta nebuvo. Nėra paramos - nėra BBI arenos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X